Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШитель, М. О.-
dc.date.accessioned2019-12-10T09:46:12Z-
dc.date.available2019-12-10T09:46:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8795-
dc.description.abstractBusiness communication is a special branch of general communication. The main objective of business communication is to exchange information, wishes, attitudes etc. Through business communication, parties like owners, managers, employees, customers, investors, suppliers, bankers and general public exchange information relating to business activitiesuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року. Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 29-30-
dc.subjecteffective communicationuk
dc.subjectbusiness communicationuk
dc.subjectbusiness managementuk
dc.titleEffective business communication as a core element of business managementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Супрун Шитель тези.pdf437.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.