Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8524
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Sosnytska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Солошич, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-13T09:09:39Z | - |
dc.date.available | 2019-11-13T09:09:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8524 | - |
dc.description.abstract | EN: Based on the method of two-factor analysis of variance, the influence of the allocated number of hours in the study of higher mathematics on the results of the examination session specialties of a higher educational institution has been proved. UK: Проведений експеримент доводить, що кількість відведених годин на вищу математику для окремої спеціальності впливає на результати екзаменаційної сесії для кожної спеціальності істотно. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Однорог | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (Мелітополь, 21-22 червня 2019 р.);Ч. 2 (С. 395-397) | - |
dc.subject | higher mathematics | uk |
dc.subject | factor | uk |
dc.subject | influence | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.subject | specialty | uk |
dc.subject | level of knowledge | uk |
dc.subject | дисперсія | uk |
dc.subject | навчальний план | uk |
dc.subject | критерій Стьюдента | uk |
dc.title | Двохфакторний дисперсійний аналіз в оцінкі знань студентів | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ - ч.2-395-397.pdf | 199.67 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.