Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-11-04T11:43:35Z-
dc.date.available2019-11-04T11:43:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8440-
dc.description.abstractЗастосування стратегічного підходу до формування товарної політики дозволить підприємствам знизити рівень витрат, знайти резерви ефективного функціонування, збільшити прибуток і якість продукції, тим самим, підвищити конкурентоспроможність продукції та підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми глобалізації та моделі сталого розвитку економіки: матеріали V Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конференції, (Сєвєродонецьк, 15-16 квітня 2016 р.);(С. 144-147)-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова товарна стратегіяuk
dc.subjectреалізація продукції підприємстваuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.titleМеханізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf262.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.