Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDudareva, A.-
dc.contributor.authorSuprun, Olena-
dc.contributor.authorСупрун, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСупрун, Елена Николаевна-
dc.date.accessioned2019-10-03T06:33:28Z-
dc.date.available2019-10-03T06:33:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8240-
dc.description.abstractCustomer shopping patterns and behaviors are changing globally. The rapid development of online commerce and digital technology has become one of the factors that led to a change in consumer behavior. Modern consumers are not ready to spend as much time and money on shopping as before. Therefore, in order to keep consumer attention, retailers need to develop new ways to attract customers.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ(присвячується 80-річчю Запорізької області). Кафедра іноземних мов: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей;(С. 25-26)-
dc.subjectaudiomarketinguk
dc.subjectaudiomarketing toolsuk
dc.titleThe effect of audiomarketing tools on consumer behaviouruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -25-26.pdf198.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.