Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLeheza, Daria-
dc.date.accessioned2019-09-04T11:53:01Z-
dc.date.available2019-09-04T11:53:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8017-
dc.description.abstractUK: Автор розглядає стратегічний розвиток підприємств з боку використання конкурентних переваг збуту сільськогосподарської продукції. У роботі використано метод вирівнювання трендів, показники структури та загальні методи економічного аналізу. Виявлено, що за період активізації євроінтеграційного напряму України результати збуту основних видів сільськогосподарської продукції погіршилися. Обґрунтовано основні шляхи стратегічного розвитку вітчизняних підприємств з метою посилення конкурентних позицій на внутрішньому ринку сільськогосподарської продукції. EN: Deeping of strong relations between Ukraine and the European Union resulted in meaningful changes in agriculture development and a strategic way of farms. The author notices that integration has caused the raising of the agricultural product export, but the import of value-added products overflows the internal market. The aim of the article is to base the main principles of the strategic development of agricultural market according to conditions of European integration. The author uses regular statistic methods to examine export-import volumes and implements strategic analysis to observe market threats and opportunities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 122-128)-
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectстратегія підприємствuk
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk
dc.subjectвнутрішній ринокuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectfarm strategyuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectinternal marketuk
dc.subjectprofitabilityuk
dc.subjectmarket shareuk
dc.titleСтратегічний розвиток сільськогосподарських підприємств в умовах євроінтеграціїuk
dc.title.alternativeFarms’ strategic development in conditions of european integrationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!Макет 3(38)2018-118-124.pdf409 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.