Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8000
Title: Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: малини
Authors: Романець, А. В.
Keywords: ринок ягід;маркетинг;нішева культура;малина;динаміка виробництва малини
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 289–293
Abstract: Попит на ягоди у світі зростає. За останні 10 років обсяги їх продажів зросли вдвічі. Спричинила це зростаюча тенденція здорового харчування, де ягоди відіграють важливу роль. Ринок ягід в Україні також розвивається, особливо ринок малини, тому розвиток у цьому напрямку є дуже перспективним. Використання малини має шир: кий спектр: споживачі купують малину як ліки, використовують в кулввртх рецептах, у виробництві: варення, морсів та косметичних засобів. Все це відкриває можливості для фермерів завойовувати нові ринки збуту. Однак, насичений ринок збуту , відсутність запитів супермаркетів, недосконалі відносини між виробниками малини та переробними підприємствами, відсутність інстру ментів маркетингу, недосконала цінова політика обмежують розвиток ринку малини в Україні.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8000
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf200.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.