Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманець, А. В.-
dc.date.accessioned2019-09-03T08:17:22Z-
dc.date.available2019-09-03T08:17:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8000-
dc.description.abstractПопит на ягоди у світі зростає. За останні 10 років обсяги їх продажів зросли вдвічі. Спричинила це зростаюча тенденція здорового харчування, де ягоди відіграють важливу роль. Ринок ягід в Україні також розвивається, особливо ринок малини, тому розвиток у цьому напрямку є дуже перспективним. Використання малини має шир: кий спектр: споживачі купують малину як ліки, використовують в кулввртх рецептах, у виробництві: варення, морсів та косметичних засобів. Все це відкриває можливості для фермерів завойовувати нові ринки збуту. Однак, насичений ринок збуту , відсутність запитів супермаркетів, недосконалі відносини між виробниками малини та переробними підприємствами, відсутність інстру ментів маркетингу, недосконала цінова політика обмежують розвиток ринку малини в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 289–293-
dc.subjectринок ягідuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectнішева культураuk
dc.subjectмалинаuk
dc.subjectдинаміка виробництва малиниuk
dc.titleІнструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: малиниuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf200.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.