Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазенко, П. О.-
dc.date.accessioned2019-09-03T07:19:09Z-
dc.date.available2019-09-03T07:19:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7996-
dc.description.abstractУмови сучасного розвитку сільського господарства та факт нестабільності цін на продукцію сільськогосподарського виробництва вимагає знаходити нові шляхи для отримання прибутку. Саме коріандр відноситься до тих самих культур, які за своїми біологічними властивостями ідеально здатні сформувати високі показники врожайності на територіях України. Постає проблема введення коріандру на ринок спецій, а саме дефіцит маркетингових інструментів, завдяки яким коріандр міг би отримати більшу увагу серед українських споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 262–265-
dc.subjectкоріандрuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринок спеційuk
dc.subjectнішова культураuk
dc.subjectобсяг імпортуuk
dc.titleІнструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандрuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf213.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.