Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7996
Title: Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандр
Authors: Пазенко, П. О.
Keywords: коріандр;маркетинг;ринок спецій;нішова культура;обсяг імпорту
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 262–265
Abstract: Умови сучасного розвитку сільського господарства та факт нестабільності цін на продукцію сільськогосподарського виробництва вимагає знаходити нові шляхи для отримання прибутку. Саме коріандр відноситься до тих самих культур, які за своїми біологічними властивостями ідеально здатні сформувати високі показники врожайності на територіях України. Постає проблема введення коріандру на ринок спецій, а саме дефіцит маркетингових інструментів, завдяки яким коріандр міг би отримати більшу увагу серед українських споживачів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7996
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf213.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.