Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorМарчук, Анастасия Александровна-
dc.contributor.authorMarchuk, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-07-23T08:05:06Z-
dc.date.available2019-07-23T08:05:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7849-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто маркетингове середовище ринку дитячого харчування, проаналізовані сильні та слабкі сторони виробників молочної продукції у розрізі конкурентної боротьби, окреслені загрози та можливості макросередовища та мікросередовища, сформовано альтернативи розвитку ринку дитячого харчування. EN: The article discusses the marketing environment of the baby food market, analyzes the strengths and weaknesses of the dairy producers in the context of competition, outlines the threats and opportunities of the macro and micro-environment, forms alternatives to the development of the market for baby food Experts estimate that the dairy market for children is currently in development. However, strict regulation by the state, the transition to a market economy, which takes place under conditions of very significant environmental impact on enterprises, the emergence of new foreign competitors in the "dairy children" arena and more advanced management methods, predetermine a number of important issues and relevance problems of food security in this market segment. After all, the nutritional status of children is one of the main topics for discussing not only our country, but also the world as a whole. The purpose of the article is to assess the degree of influence of factors of the marketing environment on the efficiency of domestic producers of dairy products on the market for baby food, to reveal their main advantages and disadvantages.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);№ 2 (37) (С. 263-273)-
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectвиробникиuk
dc.subjectмолочна продукціяuk
dc.subjectзагрозиuk
dc.subjectфактори макросередовищаuk
dc.subjectможливостіuk
dc.subjectвплив факторів мікросередовищаuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectproducersuk
dc.subjectdairy productsuk
dc.subjectproducersuk
dc.subjectthreatsuk
dc.subjectmacro-environment factorsuk
dc.subjectopportunitiesuk
dc.subjectinfluence of micro-environment factorsuk
dc.titleВплив факторів маркетингового середовища на ринок молока та молочних продуктів на ринку дитячого харчуванняuk
dc.title.alternativeThe effect of marketing environment of the dairy market for childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник ТДАТУ 2(37)2018-263-273.pdf459.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.