Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-06-13T06:02:28Z-
dc.date.available2019-06-13T06:02:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7481-
dc.description.abstractUK: У роботі досліджено основні підходи до планування рекламної діяльності сучасних підприємств, розглянуто основні методики та виявлено відмінності, які полягають у визначенні послідовності етапів планування та їх функціональному наповненні. Опрацьовано пропозиції щодо практичного впровадження визначених методик з урахуванням фінансових можливостей підприємств та економічної доцільності конкретних рекламних заходів. EN: Basic advertising tools for planning managing of advertising campaign are cover in the paper. Differences of main structure types of campaign which founded on determination of the sequence of planning stages and their functional filling. Proposals on the practical implementation of certain methods with consideration of finan-cial possibilities of enterprises and economic expediency of concrete advertising measures are done in the paper. Of great importance when planning an advertising campaign is the spatial coverage, the capacity of the market, which operates the company, as well as the quality of the proposed goods. An advertiser also needs to optimize the se-lection of media on the basis of characteristics such as the cost of advertising space, target audience, intensity and fre-quency of possible contacts.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (37) (С.63 - 68)-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпланування рекламної кампаніїuk
dc.subjectносії рекламиuk
dc.subjectбюджет рекламиuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectadvertisementuk
dc.subjectplanning advertising campaignuk
dc.subjectpromotional mediauk
dc.subjectadvertising contentuk
dc.subjectbudget of advertisinguk
dc.subjecteffectiveness of advertisinguk
dc.titleПланування рекламної кампанії сучасного підприємстваuk
dc.title.alternativePlanning advertising campaign of modern enterpriseuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf399.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.