Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, М.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-06-13T05:44:54Z-
dc.date.available2019-06-13T05:44:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7480-
dc.description.abstractМаркетингова діяльність для виробників плодоовочевої продукції є вже не новим інструментом, а об'єктивно необхідною функцією. Для забезпечення успішного маркетингу, всі його елементи мають реалізовуватись виключно на основі чіткої маркетингової стратегії, оскільки лише в такому випадку не суперечитимуть одне одному, а дозволять досягнути значного маркетингового ефекту та ефективної діяльністі виробника на ринку в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції;С. 193-197-
dc.subjectовочівництвоuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectзберігання плодоовочевої продукціїuk
dc.titleМаркетингова діяльність в плодоовочевництвіuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf1.14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.