Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКашуба, Н.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-06-13T05:33:59Z-
dc.date.available2019-06-13T05:33:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7479-
dc.description.abstractМаркетинг продукції, її просування, пошук і розвиток нових, ефективніших каналів збуту продукції є найбільш критичним важелем прибутковості сільськогосподарських товаровиробників. При цьому виробники мають використовувати прогресивні технології та передовий досвід як вітчизняний, так і закордонний, для того щоб отримати найкращу продукцію, стабільні канали збуту і, як результат, найвищий прибуток.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції;С. 129-131-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectупаковкаuk
dc.titleОсобливості просування плодоовочевої продукціїuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf1.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.