Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, С. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-06-12T06:41:38Z-
dc.date.available2019-06-12T06:41:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7445-
dc.description.abstractСтратегічний аналіз зовнішнього середовища відбувається через дослідження факторів, які впливають на підприємство та визначають ефективне функціонування та досягнення цілей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф. (28-29 травня 2019 р.);С. 236-238-
dc.subjectстратегії поведінки підприємстваuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectпідприємство ТОВ «Трина»uk
dc.subjectринок соківuk
dc.titleСтратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємств сокової галузіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf181.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.