Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7363
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морарь, Микола Васильович | - |
dc.contributor.author | Морарь, Николай Васильевич | - |
dc.contributor.author | Morar, Mykola | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-10T07:26:09Z | - |
dc.date.available | 2019-06-10T07:26:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7363 | - |
dc.description.abstract | Досліджується та визначається місце і роль політичної освіти у формуванні політичної культури українського суспільства. Підкреслюється, що сьогодні для українського суспільства є характерною криза ціннісно–світоглядних засад, яка проявляється у втраті моральних орієнтирів. Суспільство украй дегуманізоване, у ньому панують жорстокість, насильство, поняття гідності й життя знецінилося. Це виклики висувають необхідність звернути увагу на теорію і практику виховання, а саме на політичну освіту як основу ідейного виховання. Створення та забезпечення ефективного функціонування системи політичної освіти, яка включає великий виховний та культурологічний потенціал має вирішальне значення у формування політичної культури українського суспільства. Актуалізується теза про те, що система освіти є одним з найвпливовіших серед внутрішніх та зовнішніх факторів формування політичної культури громадян. Навчальні заклади мають широке поле діяльності щодо формування загального рівня політичної культури суспільства. Основна роль у цьому належить гуманітарним дисциплінам. Саме гуманітарна складова вищої освіти забезпечує духовно–культурний розвиток кожної особистості. В цьому контексті робиться висновок, що в Україні діюча освітня система не в повній мірі задовольняє сучасні потреби суспільства і потребує поширення процесів гуманізації. Гуманістична освітня парадигма має стати основою для формування широко освіченої, патріотично налаштованої, креативно підготовленої особистості. Реальна ситуація свідчить, що значення гуманітарної освіти в Україні недооцінюється. На наш погляд, на сучасному етапі розвитку суспільства, в умовах динамічних перетворень, що відбуваються останнім часом в Україні та у світі, назріла необхідність переосмислення пріоритетів державної політики у сфері формування політичної культури суспільства в цілому і особистості зокрема. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Гілея. Науковий вісник збірник наукових праць;Вип. 132 № 5 (С. 356-359) | - |
dc.subject | політична освіта | uk |
dc.subject | політична культура | uk |
dc.subject | політична свідомість | uk |
dc.subject | політичні цінності | uk |
dc.subject | гуманітарна політика | uk |
dc.title | Політична освіта як фактор формування політичної культури українського суспільства | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10. Політична освіта як фактор формування політичної культури українського суспільства.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.