Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурса, Валерія-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-05-31T08:32:08Z-
dc.date.available2019-05-31T08:32:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7228-
dc.description.abstractСтабілізація роботи та розробка стратегії розвитку плодоовочевого комплексу сільськогосподарських підприємств України має велике народногосподарське значення в забезпеченні населення продуктами харчування . Основним напрямком покращення ситуації в зазначеній сфері є забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Конкурентоспроможність підприємства – це його здатність задовольняти потреби ринку, тобто споживачів, краще ніж конкуренти. Цього можна досягти за рахунок розвитку сфери маркетингу, який є основою кращої організації виробництва, посилення конкурентоспроможності господарюючого суб’єкта на ринку, формування його іміджу в соціально-економічному середовищіuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;C. 227-230-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.titleКреативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств – виробників плодовоовочевої продукціїuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези fin-227-230.pdf162.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.