Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7191
Назва: | Модель формування комунікативної компетентності фахівців із програмної інженерії |
Інші назви: | Model of formation of the communicative competence of software engineering specialists |
Автори: | Симоненко, Світлана Вікторівна Симоненко, Светлана Викторовна Symonenko, Svitlana |
Ключові слова: | комунікація;комунікативна компетентність;фахівець з програмної інженерії;модель;професійна підготовка;communication;communicative competence;software engineering specialist;model;professional training |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць;Вип. 60(113) |
Короткий огляд (реферат): | UK : Важливим освітнім завданням сучасних закладів вищої освіти є не лише набуття майбутніми фахівцями з програмної інженерії необхідних для подальшої професійної реалізації знань і умінь, а й розвиток якостей особистостей та формування спектру компетентностей, серед яких на особливу увагу заслуговує саме комунікативна компетентність. EN : An important educational task of modern higher education institutions is not only the acquisition of knowledge and skills necessary for further professional development by future software engineering specialists, but also the development of personal qualities and the formation of a range of competences, among which the communicative competence deserves particular attention. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7191 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.pdf | 261.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.