Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMostovyi, O.-
dc.date.accessioned2019-05-22T10:37:53Z-
dc.date.available2019-05-22T10:37:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046-
dc.description.abstractDas Wettbewerbsumfeld zwingt die Butterhersteller dazu, nach Wegen zu suchen, um ihre Position auf dem Buttermarkt zu verbessern. Dieses Problem entstand auch vor der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr".uk
dc.language.isodeuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 75-76-
dc.subjecterhöhung der Intensitätuk
dc.subjectWerbeprodukten im Internetbereichuk
dc.subjectdie Anziehung von Verbrauchernuk
dc.titleBestimmung der effektivsten werbeträger für butter der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr "uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -75-76.pdf255.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.