Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046
Назва: Bestimmung der effektivsten werbeträger für butter der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr "
Автори: Mostovyi, O.
Ключові слова: erhöhung der Intensität;Werbeprodukten im Internetbereich;die Anziehung von Verbrauchern
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 75-76
Короткий огляд (реферат): Das Wettbewerbsumfeld zwingt die Butterhersteller dazu, nach Wegen zu suchen, um ihre Position auf dem Buttermarkt zu verbessern. Dieses Problem entstand auch vor der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ин.яз 98 -75-76.pdf255.88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.