Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823
Title: | Лінійна алгебра в програмування комп’ютерних ігор |
Authors: | Варецький, І. В. Бойко, С. Б. |
Keywords: | програмування ігор;лінійна алгебра;вектори;векторна алгебра;розробка комп’ютерних ігор |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Факультет інженерії та комп’ютерних технологій: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 28 |
Abstract: | Показано необхідність базових понять лінійної алгебри в програмування ігор на найпростіших прикладах, які використовуються для створення більш складних проектів. Якщо мова йде про програмування ігор на будь-якій площині або в просторі, не може виникати питання в потребі цієї галузі математики. Тому що всі складні об'єкти, їх рухи, поведінка, взаємодія з іншими будуються на більш простих. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823 |
Appears in Collections: | ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІКТ - 58-28.pdf | 243.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.