Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варецький, І. В. | - |
dc.contributor.author | Бойко, С. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-07T12:54:56Z | - |
dc.date.available | 2019-05-07T12:54:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823 | - |
dc.description.abstract | Показано необхідність базових понять лінійної алгебри в програмування ігор на найпростіших прикладах, які використовуються для створення більш складних проектів. Якщо мова йде про програмування ігор на будь-якій площині або в просторі, не може виникати питання в потребі цієї галузі математики. Тому що всі складні об'єкти, їх рухи, поведінка, взаємодія з іншими будуються на більш простих. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Факультет інженерії та комп’ютерних технологій: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 28 | - |
dc.subject | програмування ігор | uk |
dc.subject | лінійна алгебра | uk |
dc.subject | вектори | uk |
dc.subject | векторна алгебра | uk |
dc.subject | розробка комп’ютерних ігор | uk |
dc.title | Лінійна алгебра в програмування комп’ютерних ігор | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІКТ - 58-28.pdf | 243.54 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.