Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКашуба, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-05-07T07:47:30Z-
dc.date.available2019-05-07T07:47:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6806-
dc.description.abstractНеобхідність сервісного обслуговування пов'язана з прагненням виробника сформувати стабільний збут для свого товару. За гарної організації роботи сервісне обслуговування може бути самостійною статтею доходів фірми. Тому створення сильної сервісної служби і її ефективне функціонування є предметом турботи багатьох фірм, які прагнуть успішно виступати на ринку, що пояснює актуальність обраної теми дослідження. Розглянуто питання важливості розвитку сервісного обслуговування.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент»;(C. 96-98)-
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk
dc.subjectзадоволення потреб людиниuk
dc.subjectтехнічний сервісuk
dc.subjectнадання послугuk
dc.titleМаркетингові підходи до організації сервісного обслуговуванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Н. Кашуба Мелітополь ТДАТУ Маркетинг.pdf586.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.