Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6763
Назва: Тенденції і перспективи розвитку підприємства на ринку алкогольних напоїв
Автори: Кривенко, О. Г.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: алкогольна продукція;ДМК «Таврія»;маркетингова діяльність;макромаркетингове середовище;мікросередовище
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 155-156
Короткий огляд (реферат): Досліджено тенденції розвитку ПАТ «ДМК «Таврія» на ринку алкогольних напоїв та виявлено перспективи його розвитку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6763
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕтаБ 180-129-155-156.pdf177.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.