Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, М. С.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-04-11T08:18:11Z-
dc.date.available2019-04-11T08:18:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6562-
dc.description.abstractОсновними завданнями комунікаційної стратегії підприємства є формування попиту і стимулювання збуту продукції, а також реалізація інших маркетингових цілей: інформування споживачів; формування позитивного іміджу підприємства; мотивація споживачів; формування та актуалізація потреб споживачів; стимулювання акту купівлі товару; формування лояльності до товарної марки; нагадування про підприємство та його товари та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;(С. 318-320)-
dc.subjectпотреби споживачаuk
dc.subjectкомунікаційна стратегія підприємстваuk
dc.subjectПрАТ «Чумак»uk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.titleФормування комунікаційної стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf1.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.