Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, С. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-04-11T06:47:39Z-
dc.date.available2019-04-11T06:47:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6555-
dc.description.abstractКомунікаційна політика в системі маркетингу – це курс дії підприємства, спрямований на планування і здійснення взаємодії фірми з усіма суб'єктами маркетингової системи на основі використання комплексу засобів комунікацій, що забезпечують стабільне і ефективне формування попиту і просування пропозиції товарів і послуг на ринки з метою задоволення потреб покупців і отримання прибутку. Комплекс маркетингових комунікацій складається з чотирьох основних засобів впливу: реклама, стимулювання продажів, PR та персональний продаж. Похідними засобами комунікації є брендинг, спонсоринг, виставки та ярмарки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 152-153)-
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринок овочівuk
dc.subjectпросування товарівuk
dc.subjectТОВ «Агрофірма Україна»uk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємства на ринку овочівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf107.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.