Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМеліхов, В. О.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-04-11T06:42:29Z-
dc.date.available2019-04-11T06:42:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6554-
dc.description.abstractСтратегія конкуренції являє собою основу конкурентної поведінки підприємства на ринку і описує схему забезпечення переваг над конкурентами. Конкурентна стратегія концентрується на діях і підходах, які пов'язані з управлінням, спрямованим на встановлення і зміцнення довгострокової конкурентоспроможної позиції підприємства на ринку в одній специфічній сфері підприємництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 108-109)-
dc.subjectстратегія конкуренціїuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectринокuk
dc.titleТеоретичні основи формування конкурентних стратегій підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf118.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.