Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрюковська, К. І.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:30:07Z-
dc.date.available2019-04-04T11:30:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6457-
dc.description.abstractінтелектуальної власності та ефективного просування, що неможливо без брендингу. Бренд – це один з найсильніших інструментів сучасного маркетингу, це засіб підвищення конкурентоспроможності та умова стабільного функціонування підприємства на ринку. Бренд потребує постійних капіталовкладень як на рекламу, так і на формування позитивної реакції споживача, а отже це вимагає розробки і застосування релевантних моделей брендингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 194-195)-
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectвнутрішній ринокuk
dc.subjectBrand-wheeluk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.titleМодель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5....ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Крюковская.pdf433.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.