Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБовкун, Г. О.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:15:57Z-
dc.date.available2019-04-04T11:15:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6456-
dc.description.abstractНайчастішою помилкою є сприйняття понять «бренд» та «торгова марка» як тотожних. Бренд – це філософія торгової марки, сукупність різних властивостей продукту: його назви, ціни, упаковки, історії, репутації та засобів просування. Комплексне враження, що виникає у споживачів при згадуванні назви продукту. У той же час торгова марка – це платформа для створення бренду.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 214-215)-
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectтоварна маркаuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.titleСкладові айдентики бренду у формуванні конкурентних перевагuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7...ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Бовкун.pdf418.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.