Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрюковська, К. І.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:48:36Z-
dc.date.available2019-04-04T07:48:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6451-
dc.description.abstractСьогодні одним із найважливіших факторів інноваційного розвитку економіки нашої країни є формування внутрішнього ринку високих технологій, побудов ринку інтелектуальної власності та ефективного просування, що неможливо без брендингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічноїт урбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ;(С. 194-195)-
dc.subjectвнутрішній ринокuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмодель Brand-wheeluk
dc.titleМодель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5....ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Крюковская.pdf433.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.