Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, І. В.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:40:34Z-
dc.date.available2019-04-04T07:40:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6449-
dc.description.abstractБіхевіоризм – напрямок в американській психології ХХ століття, який зводить психіку до різних форм поведінки, що розглядається як сукупність реакцій організму на стимули зовнішнього середовища. Особистість людини, з погляду біхевіоризму, є ні що інше, як сукупність поведінкових реакцій, властивих даній людині.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНац. метал. академія Україниuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми економіки та управління в епоху глобальних викликів і загроз: зб. мат.-ліввсеукр. наук.-практ. конф., Дніпро, 26-27 квіт. 2018 р. В 2-х т.;Т. 1-
dc.subjectпоповедінка споживачаuk
dc.subjectреспондентна поведінкаuk
dc.subjectоперантна поведінкаuk
dc.subjectбіхевіориська теріяuk
dc.titleБіхевіориська теорія поведінки споживачаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3......Вовк_тези_(1).pdf216.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.