Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6411
Title: Маркетингова комунікаційна політика сільськогосподарських підприємств
Authors: Фурса, В. А.
Keywords: маркетингові комунікації;маркетингова політика;товар;продукти компанії
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 174-175)
Abstract: Маркетингова комунікаційна політика ― це перспективний курс дій фірми, спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи на основі обґрунтованої стратегії використання комплексу маркетингових комунікацій з метою задоволення потреб споживачів та одержання прибутку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6411
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Арестенко-Фурса-конвертирован.pdf173.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.