Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурса, В. А.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:06:47Z-
dc.date.available2019-04-03T11:06:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6411-
dc.description.abstractМаркетингова комунікаційна політика ― це перспективний курс дій фірми, спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи на основі обґрунтованої стратегії використання комплексу маркетингових комунікацій з метою задоволення потреб споживачів та одержання прибутку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 174-175)-
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпродукти компаніїuk
dc.titleМаркетингова комунікаційна політика сільськогосподарських підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Арестенко-Фурса-конвертирован.pdf173.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.