Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-21T12:20:46Z-
dc.date.available2019-03-21T12:20:46Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6271-
dc.description.abstractМаркетинг усю свою діяльність направляє на задоволення потреб клієнтів, одержуючи прибуток саме завдяки створенню і підтримці споживчого попиту. Таким чином, основою для досягнення цілей фірми - одержання прибутку - є орієнтація всієї господарської діяльності на потреби споживачів і їхнє задоволення. Ця проблема є надзвичайно актуальною для машинобудівних підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнтегровані комп'ютерні технології в машинобудуванні IKTM-2008: тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 19 листопада 2008 р.);Т. 3 (С. 143-146)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectодержання прибуткуuk
dc.subjectмашинобудівні підприємстваuk
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk
dc.subjectмаркетингова службаuk
dc.subjectтоваропровідна мережаuk
dc.subjectконкурентноздатність підприємстваuk
dc.subjectбізнес-ринокuk
dc.titleМаркетингове управління на машинобудівному підприємствіuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.....Тези Харьков.pdf271.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.