Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемко, Валентина Сергіївна-
dc.contributor.authorДемко, Валентина Сергеевна-
dc.contributor.authorDemko, Valentyna-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.contributor.authorМітков, Василь Борисович-
dc.contributor.authorМитков, Василий Борисович-
dc.contributor.authorMitkov, Vasyl-
dc.date.accessioned2019-03-20T13:03:11Z-
dc.date.available2019-03-20T13:03:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6246-
dc.description.abstractUK: В роботі вивчається сучасний стан та перспектива розвитку ринка плодово-ягідної продукції України. Досліджується використання інтегрованих методів маркетингу для ефективного розвитку підприємства при вирощуванні і реалізації плодів. EN: Using integrated marketing methods are very effective for development enterprise in growing of fruits and berries productions. As a result of my investigation the active marketing actions must be directed to increase new consumers and their positive attitude towards the manufactures, the expansion customer base. That's why it's important to enlarge the popularity of Ukrainian brand exactly quality. Also I analyse the reorganization store up and distribution network. For effective development of modern gardening is necessary a combination of organizational and economical factors as well as technical and technological. The main aims of changing economic situation are rational use of resources truck farming, bioclimatic potential of the regions through the introduction of intensive resourcesaving technologies, the expansion network enterprises specialized on the production of fruits and berries, improve the placement, ground , selections and sorts of gardens, also their remaking , saving and effective perspectives in growing.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1-2 (33-34) (С. 253-259)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectплодово-ягідна продукціяuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectагропромислова інтеграціяuk
dc.subjectтоваровиробникиuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarket fruits and berries in Ukraine productsuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectagricultural integration producersuk
dc.titleМаркетингове дослідження ринку плодів та ягід Україниuk
dc.title.alternativeMarketing studies of fruits market in Ukraineuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf492.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.