Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-19T07:49:05Z-
dc.date.available2019-03-19T07:49:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6180-
dc.description.abstractПідприємства України на шляху до ринкової економіки опинились у становищі, коли методи управління діяльністю потребують перегляду, удосконалення, оновлення. Маркетинг є тим механізмом господарювання, який може бути базою для прийняття рішень, а маркетинговий підрозділ фактично може бути штабом підприємства, де концентруються оперативні дані, зведена інформація, формуються проекти управлінських рішень.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЭкономика Крыма;№ 4 (37) (С. 243-246)-
dc.subjectметоди управління діяльністюuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління підприємствомuk
dc.subjectфінансуванняuk
dc.subjectзастосування методів маркетингуuk
dc.subjectвикористання маркетингуuk
dc.titleОрганізація маркетингового управління виробничим підприємством в умовах ринкових перетвореньuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13......ЕКр Орг марк 12.pdf228.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.