Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-01-28T11:59:47Z-
dc.date.available2019-01-28T11:59:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5591-
dc.description.abstractСеред значної кількості стейкхолдерів на діяльність підприємства найзначніше впливає держава. Вплив інших стейкхолдерів (працівників підприємства, суспільства, партнерів по бізнесу) не має чітко визначеної системи дій та обмежується інформуванням керівництва підприємства про зміст актуальних проблем, прагнучи залучити бізнес до їх вирішення. Враховуючи інтереси зацікавлених осіб і межі державного регулювання діяльності, підприємство розробляє систему заходів соціальної відповідальності, яке складається з обов’язкових та добровільних дій керівництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки [за матеріалами ІІІ Всеукр. Міжвуз. наук.-практ. конф. 22-23 квіт. 2010 р.];(С. 59–60)-
dc.subjectстейкхолдериuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk
dc.subjectінтереси громадиuk
dc.titleНапрями впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу в практику сучасного менеджментуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0160-145-146.pdf134.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.