Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-01-28T09:19:13Z-
dc.date.available2019-01-28T09:19:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585-
dc.description.abstractСоціальна відповідальність бізнесу як явище ринкової економіки є комплексним поняттям, яке визначає реалізацію організацією системи заходів як врегульованих державою (в межах дотримання законів), так і добровільних (за ініціативою підприємства), з метою максимізації позитивного впливу бізнесу на суспільство у відповідності до інтересів зацікавлених осіб, громади, в межах якої підприємство здійснює свою діяльність, і суспільства в цілому, основане на раціональному господарюванні в процесі здійснення виробничої діяльності з урахуванням моральних цінностей суспільства на принципах відкритості і прозорості.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми економічного і правового забезпечення менеджменту суб’єктів, що господарюють: матер. наук. конф., 17-18 квіт. 2008 р.;(С. 117-122)-
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectбізнес-інтересиuk
dc.subjectбізнесuk
dc.titleСоціальна відповідальність бізнесу як основний принцип організації діяльності підприємства в ринкових умовахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0100-80-85.pdf578.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.