Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5528
Назва: Гендерні аспекти мовної поведінки викладача закладу вищої освіти
Автори: Тараненко, Галина Григорівна
Тараненко, Галина Григорьевна
Taranenko, Halyna
Алімова, І. О.
Ключові слова: гендерні дослідження;мовна поведінка;«жіноча» мова;мова чоловіків;ситуації білінгвізму;гендерні особливості мовної поведінки
Дата публікації: 2018
Видавництво: Slovo\Word
Серія/номер: Perspectives of science and education: the 6th International youth conference (New York, December 14, 2018);С. 252-256
Короткий огляд (реферат): Наприкінці ХХ століття гендерні дослідження стають особливим напрямком дослідження, що було спричинене як соціальними змінами, так і зміною наукової парадигми. Значний вплив на вказані процеси здійснило й становлення фемінізму. Завдяки означеним процесам стало можливим дослідження гендерних особливостей мовної поведінки і, зокрема, у закладах вищої освіти, що уможливлює більш ґрунтовне соціально-психологічне вивчення викликів, що постають як перед особистістю, яка навчається, так і перед особистістю, яка навчає.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5528
Розташовується у зібраннях:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NEW_YORK_14122018-(1)-252-256.pdf259.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.