Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5528
Назва: | Гендерні аспекти мовної поведінки викладача закладу вищої освіти |
Автори: | Тараненко, Галина Григорівна Тараненко, Галина Григорьевна Taranenko, Halyna Алімова, І. О. |
Ключові слова: | гендерні дослідження;мовна поведінка;«жіноча» мова;мова чоловіків;ситуації білінгвізму;гендерні особливості мовної поведінки |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Slovo\Word |
Серія/номер: | Perspectives of science and education: the 6th International youth conference (New York, December 14, 2018);С. 252-256 |
Короткий огляд (реферат): | Наприкінці ХХ століття гендерні дослідження стають особливим напрямком дослідження, що було спричинене як соціальними змінами, так і зміною наукової парадигми. Значний вплив на вказані процеси здійснило й становлення фемінізму. Завдяки означеним процесам стало можливим дослідження гендерних особливостей мовної поведінки і, зокрема, у закладах вищої освіти, що уможливлює більш ґрунтовне соціально-психологічне вивчення викликів, що постають як перед особистістю, яка навчається, так і перед особистістю, яка навчає. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5528 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NEW_YORK_14122018-(1)-252-256.pdf | 259.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.