Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Назва: Обґрунтування необхідності створення та механізму функціонування фермерських маркетингових структур на базі об’єднання фермерів
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: прогнозування виробничо-збутовою діяльністю;керування виробничо-збутовою діяльністю;маркетинговий аналіз;маркетингові дослідження;маркетингові структури
Дата публікації: 2009
Серія/номер: Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету;Т. 1 (С. 396 - 400)
Короткий огляд (реферат): UK: Обґрунтовано актуальність вирішення проблеми реалізації продукції господарствами малого бізнесу. Проаналізовано результати анкетування фермерів на предмет самооцінки знань з питань маркетингу та його застосування на практиці. Визначено необхідність створення регіональної маркетингової служби для фермерів. Надано механізм створення та функціонування служби. RU: Обоснована актуальность решения проблем реализации продукции хозяйствами малого бизнеса. Проанализировано результаты анкетирования фермеров на предмет самооценки знаний по вопросам маркетинга та его использовании на практике. Дано обоснование необходимости создания региональной маркетинговой службы для фермеров. Представлено механизм создания и функционирования службы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колокольчикова_2009Марк_структу_фермерів.PDF308.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.