Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Назва: Застосування елементів стратегічного планування в маркетинговій діяльності переробних підприємств
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: довгострокове планування;стратегічне управління;маркетингова діяльність;ділове зовнішнє середовище;маркетингові методи прийняття управлінських рішень
Дата публікації: 2009
Видавництво: ВДАУ
Серія/номер: Регіональна бізнес – економіка та управління: збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету;№ 2 (22)(С. 34 -43)
Короткий огляд (реферат): UK: Визначено зміст категорії «стратегічне управління» та її відмінність від категорії «довгострокове планування». Вивчені аспекти управлінської діяльності переробних підприємств. Встановлено перелік основних проблем стратегічного маркетингового планування. Показано результати застосування стратегічного планування на практиці конкретного підприємства. EN: Certainly maintenance of category «strategic management» and its difference from a category «corporate strategic planning». The aspects of administrative activity of proccessing enterprises are studied. The list of basic problems of the strategic marketing planning is set. The results of application of the strategic planning in practice of concrete enterprise are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колокольчикова2009_Стратег_план.PDF336.15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.