Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриднєва, Д. Ю.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-20T08:50:38Z-
dc.date.available2018-12-20T08:50:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489-
dc.description.abstractВажливим аспектом маркетингової стратегії підприємств молокопереробної галузі у ринковій економіці є створення умов для випуску продукції, яка має конкурентні переваги на внутрішньому та зовнішньому ринках, тому що кінцева ціль молокопереробних підприємств – перемога на конкурентному ринку і, як наслідок, отримання прибутку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 р.);Т. 3 (С. 32-34)-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмолокопереробна галузьuk
dc.subjectконкурентоспроможна продукціяuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії молокопереробних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-32-34.pdf602 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.