Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-19T11:53:22Z-
dc.date.available2018-12-19T11:53:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5468-
dc.description.abstractUK: Алгоритм маркетингового дослідження споживачів кондитерських виробів складався з декількох етапів: постановка мети дослідження; вибір методів проведення дослідження та збору даних, розробка інструментарію; проведення опитування споживачів кондитерських виробів в сегменті шоколадної продукції; обробка та аналіз результатів дослідження. EN: The features of confectionery products consumers the behavior in chocolate products the segment are determined, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on purchasing decisions are identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий будинок Мелітопольської міської друкарніuk
dc.relation.ispartofseriesТези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування": зб. матер. конференц.;(С. 447-450)-
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectкондитерська галузьuk
dc.subjectшоколадна продукціяuk
dc.subjectринок кондитерських виробівuk
dc.subjectConsumer behavioruk
dc.subjectsurveysuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectmarket confectioneryuk
dc.subjectconsumer preferencesuk
dc.titleМаркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку кондитерських виробівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-447-450.pdf388.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.