Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorСимоненко, Светлана Викторовна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-12-19T11:45:01Z-
dc.date.available2018-12-19T11:45:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5467-
dc.description.abstractUK: У статті висвітлюються питання підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних вищих навчальних закладах Великої Британії, Сполучених Штатів Америки та Канади. Порівняно навчальні плани підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних університетах Великої Британії, США та Канади). Висвітлено спільні аспекти у навчальних планах з програмної інженерії та їх відмітні особливості. Акцентовано увагу на необхідності вивчення, адаптації та впровадження позитивного досвіду університетів країн світу щодо підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах України. RU: В статье освещаются вопросы подготовки специалистов по программной инженерии в ведущих высших учебных заведениях Великобритании, Соединенных Штатов Америки и Канады. Проведен сравнительный анализ учебных планов подготовки специалистов по программной инженерии в ведущих университетах Великой Британии, США и Канады. Освещены общие аспекты в учебных планах по программной инженерии и их отличительные особенности. Акцентировано внимание на необходимости изучения, адаптации и внедрения положительного опыта университетов стран мира по подготовке специалистов по программной инженерии в университетах Украины. EN: The article deals with certain issues of professional training of software engineers at leading universities in the UK, the United States of America, and Canada and. The comparative analysis of software engineering curricula at leading universities in the UK, the USA and Canada has been conducted. The common aspects in software engineering curricula and their distinctive peculiarities are highlighted. The necessity of research, adaptation and further introduction of the positive experience of the world universities into software engineering training of program engineers at the universities of Ukraine has been emphasized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№ 82 (С.171-175)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпрограмна інженеріяuk
dc.subjectнавчальний планuk
dc.subjectбакалавр з програмної інженеріїuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectпрограммная инженерияuk
dc.subjectучебный планuk
dc.subjectбакалавр программной инженерииuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectsoftware engineeringuk
dc.subjectcurriculumuk
dc.subjectBachelor of Software Engineeringuk
dc.titleОсобливості професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії в університетах Великої Британії, США та Канадиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Симоненко С.В. МДПУ 2018.pdf324.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.