Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5456
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривонос, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Кривонос, Ирина Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Kryvonos, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T13:44:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-18T13:44:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5456 | - |
dc.description.abstract | UK: У процесі вивчення англійської мови студентами технічних спеціальностей у вищому немовному навчальному закладі, проблема організації самостійної роботи студентів посідає важливе місце в системі підготовки майбутніх фахівців з огляду оптимізації навчального процесу, з метою надання результатів діяльності як кожного студента, так й усієї групи на різних етапах навчання та досягнення максимального ефекту. Саме, ефективна самостійна діяльність студентів неможлива без оволодіння відповідними навичками й уміннями, які є притаманними іноземній мові. Підвищення активності засвоєння іноземної мови, оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – на все це сприяє правильно організована самостійна робота. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Мова та література у полікультурному просторі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 2018);С. 83-87 | - |
dc.subject | самонавчання | uk |
dc.subject | аудіювання | uk |
dc.subject | електрнний навчальний курс | uk |
dc.subject | слуховий бар'єр | uk |
dc.title | Формування готовності студентів (технічних спеціальностей) до самонавчання розуміння англійської мови на слух | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9_Кривонос_Львів_8-9.06.2018.pdf | 165.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.