Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-18T12:34:30Z-
dc.date.available2018-12-18T12:34:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5441-
dc.description.abstractЕфективне управління підприємств у ринкових умовах можливе лише при умовах своєчасного надходження даних, що характеризують стан зовнішнього середовища та процеси управління. Важливість інформаційного забезпечення процесу прийняття управлінських рішень полягає у забезпеченні конкурентних переваг на ринку; зменшення фінансового ризику; здійснення моніторингу, визначення ставлення споживачів до товару, підприємства, формування його іміджу; підвищення довіри до реклами підприємства; здійснення оцінки діяльності підприємства; основа прийняття оптимальних рішень; забезпечення своєчасної координації стратегії підприємства та маркетингу; забезпечення стратегічного навантаження.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТеорія та практика менеджменту: матеріали Міжнар. наук.практ. конф. (19 трав. 2016 р.);(C. 257-258)-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.titleМаркетингові дослідження як основа інформаційного забезпечення діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25сборник-257-258.pdf159.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.