Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-14T11:28:38Z-
dc.date.available2018-12-14T11:28:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5404-
dc.description.abstractУ ринкових умовах господарювання успіх підприємства на ринку в першу чергу залежить від продукту, який виробляє підприємство, його особливостей і переваг. Впровадження нового товару є головною формою адаптації підприємства до мінливих факторів ринкового середовища та підтримки його конкурентної позиції. Тому детально розроблена і добре спланована стратегія розробки нового товару займає центральне місце в рамках загальноїмаркетингової стратегії будь-якого підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей;Ч. 4 (С. 240-244)-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectсікuk
dc.subjectвиробництво соківuk
dc.titleСтратегія розробки нового товару на ринку соківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-240-244.pdf384.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.