Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-13T07:04:42Z-
dc.date.available2018-12-13T07:04:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5334-
dc.description.abstractUK: Для вивчення споживчої поведінки та переваг на ринку біопалива протягом серпня-вересня було проведено анкетування, у якому взяло участь 256 власників домогосподарств, мешканців Мелітопольського району. При формуванні вибіркової сукупності для проведення маркетингового опиту використовувався метод випадкового відбору. EN: Based on the survey results by using specially designed questionnaires the main features of consumer behavior in the market for biofuels are defined. The basic factors affecting consumer choice are founded.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.);Т. 3 (Економічні науки) (С. 133-135)-
dc.subjectбіопаливоuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectbiofueluk
dc.subjectbriquettesuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectsurveyuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.titleАналіз споживчої поведінки та переваг на ринку біопаливаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-133-135.pdf391 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.