Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-05T12:28:03Z-
dc.date.available2018-12-05T12:28:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5208-
dc.description.abstractRU: В статье определены факторы и этапы ценообразования рынка промышленных товаров. Обоснованы рекомендации по выбору наиболее эффективной ценовой стратегии для каждого типа промышленных предприятий. EN: The article the factors and stages of market pricing of manufactured goods are determined. Recommendations for choosing the most effective pricing strategy for each type of industry are founded.uk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesНаука: научно-производственный журнал: материалы VI международной научно-практическоц конференции "Дулатовские чтения 2014". Спецвыпуск "Экономические науки";№ 4-3 (С. 486-489)-
dc.subjectценаuk
dc.subjectценообразованиеuk
dc.subjectрыночная экономикаuk
dc.titleОсобенности ценообразования промышленных предприятийuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-486-489.pdf559.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.