Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:40:42Z-
dc.date.available2018-12-05T09:40:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198-
dc.description.abstractUK: Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку. RU: Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка. EN: The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМолодіжний економічний дайджест: науковий електронний журнал;№ 2-3(5-6) (С. 177-181)-
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок коньякуuk
dc.subjectанкетированиеuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectрынок коньякаuk
dc.subjectsurveyuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectmarket of cognacuk
dc.titleМаркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку Україниuk
dc.title.alternativeМаркетинговые исследование потребительских преимуществ на рынке коньяка Украиныuk
dc.title.alternativeMarketing research of consumer advantage in the cognac market Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-178-182.pdf741.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.