Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5195
Назва: Aspests of price formation in agricultural marketing
Автори: Legeza, Daria
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Ключові слова: agricultural marketing;price;costs of production;global market;agricultural market
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Economics & management: proceedings of the 3rd international conference of young scientists em-2013;(P. 176-177)
Короткий огляд (реферат): Price of agricultural products on global market are compared. Factors, wich influences on global price, are setting. Phasis of price trends are identified . It is ground that level of influence production costs on price is 65-75% in cropp production and 80% in livestock. Directions on price formation in agriculture are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5195
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-176-177.pdf213.77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.